Már az ötveneseket is beszippantották a számítógépes játékok

A számítógépes játék nem csak a legfiatalabbak elfoglaltsága. Sőt mi több, az idősebb játékosok aránya mára meghaladja a fiatalokét.
Már az ötveneseket is beszippantották a számítógépes játékok

Egy német kutatás szerint az 50 és 69 év közöttiek közel negyede vallotta be, hogy minden nap a számítógép előtt lóg, míg a 16 és 29 év közti fiatalok mindössze 15 százaléka számolt be ugyanerről.

A középkorúak játékkedvének - ugyanezen felmérés szerint - egyik vezető oka az újra felfedezett szenvedély, hiszen ez a generáció már a 80-as években a Commodore vagy az Atari előtt ülve múlatta az idejét. Úgy is fogalmazhatunk, a számítógépes játékkultúra úttörői mára a középkorba értek.

Az ötvenpluszosok jó részét vonzhatja az is, hogy a Skat, a Sudoku és hasonló játékklasszikusok ma már app formájában is elérhetők, így a telefonjukon vagy tabletükön is belefeledkezhetnek a játékba.

Azt már mondani sem kell, hogy a koronavírus miatti bezártság még tovább növelte a játékosok számát. Remélhetőleg nem kritikus mértékben, hiszen aki naponta több órát is játékkal tölt, az függővé válhat, ezzel pedig már az egészségét kockáztatja.

Kapcsolódó cikkek

Az online játékosok nem kérnek az online Gamescom-ból - Gamescom 2025. augusztus vége, Köln - kölni szállások a Gamescom közelében

Kiderült: az online játékosok nem kérnek az online Gamescom-ból

Sokaknak jelentett csalódást a vírus alatti online Gamescom, de az idei már újra élő, és jobb lesz.

Itt vannak a Netflix játékok!

Már a játékok is megjelentek a Netflixen

A tartalomszolgáltató elsőre öt mobiljátékkal bővül

Drónokkal repülni: a virtualitás és a valóság közt

Drónokkal repülni: a virtualitás és a valóság közt

Timothy Trowbridge profi drónpilóta elmeséli, mi szükséges a hobbijához és mennyibe kerül neki.